بمب خنده

بهانه ای برای خندیدن

بمب خنده

بهانه ای برای خندیدن

سلام من مهدی امامی 13 ساله از قم هستم و سعی می کنم مطالب جدید را در اختیار شما قرار دهم
با تشکر
مدیریت وبلاگ


بایگانی
آخرین مطالب

فرق صحبت کردن پای تلفن خانوم ها با آقا ها

صحبت کردن آقایون پیش دوستاشون وقتى همسرشون باهاشون تماس میگیره :
_بله؟؟؟؟
مگه نگفتم زنگ نزن بهم سرم شلوغه؟؟؟؟
شب اومدم خونه کارى داشتى بگو
گفتم الان نه
ترق
قطع تماس
بعدش پیامک یواشکى:ببخش عزیزم,بد جایی گیرم اصلا غلط کردم,میخام برم اون گوشواره که دوس داشتیو برات بگیرما... 
 
صحبت کردن خانوما وقتى پیش دوستاشونن و شوهرشون تماس میگیره :
_سلام عشق همیشگیه من
خوبى عزیزم؟
جونم دلم؟؟
بله... بله اختیار دارین
شما هر کارى صلاح میدونین انجام بدین
ممنون که به منم خبر دادین
بوس بوس
باى فدات شم
بعدش پیامک یواشکی میفرستن : هیچ غلطى نمیکنیا...وگرنه من میدونم با تو!!! فهمیدی؟؟؟
 
  • مهدی امامی

نظرات  (۲)

  • مهدی امامی
  • دوست عزیزم آیدی یاهوت کامل نیست 
    لطف کن کاملشو بده
    سلام دوست خوبم. وبلاگ واقعا خوبی داری. تبریک میگم. امیدوارم همینطور به کارت ادامه بدی [گل] 
    میدونی برای افزایش بازدید وبلاگت فقط لازمه یک بنر خوب داشته باشی؟! اگر دوست داشتی بنر یا لوگو برای وبلاگت داشته باشی یا کارت ویزیت و یا اینکه قالب اختصاصی برای وبلاگت داشته باشی به من سر بزن یا باهام تماس بگیر.
    www.designy.mihanblog.com
    آیدی یاهو : mr.en75
    شماره : 09373468621

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی